Klacht: slecht ingemeten blad, onvriendelijke en langzame klantenservice.

Als je iets wil kopen bij de keukenconcurrent moet je direct beslissen maar als er fouten worden gemaakt moet je erg veel geduld hebben. Enige tijd geleden is onze keuken ingemeten. Dit door een onvriendelijke man die niet wenste te overleggen. Hij was de professional en zou dit wel even doen. Vorige week maandag is onze keuken geïnstalleerd. Het blad bleek helemaal fout ingemeten. Ten eerste zitten we op twee plekken met openingen van een ruimte centimeter. Ten tweede heeft de installateur een deel van de deurpost moeten verwijderen omdat het blad aan een kant te lang is.

Toen wij contact opnamen met de klantenservice, met daarbij duidelijke foto’s van het probleem, probeerde zij ons dit op allerlei manieren in de schoenen te schuiven. Dit zou komen omdat er niet goed gemeten kon worden in de oude situatie en wij zouden maar op de tekeningen hebben moeten zien dat de deurpost in de weg zat. Het lijkt ons niet meer dan normaal dat het verwijderen van een deel van de deurpost besproken wordt met de klant zodat er hier in oplossingen kan worden gedacht (het vorige blad stopte bijvoorbeeld net voor de deurpost en de ruimte werd opgevuld door muurbekleding). Daarnaast kon het blad in de oude situatie prima ingemeten worden. Op andere delen van het blad met exact dezelfde situatie is het de inmeter namelijk wel gelukt en als hij twijfelde over de toekomstige situatie hadden wij dit graag met hem besproken.
Uiteindelijk gaf de klantenservice aan dat er een ‘onafhankelijke’ beoordelaar naar ons blad komt kijken. Over een mogelijke afspraak zou gisteren contact op worden genomen, uiteindelijk kregen wij vandaag bericht. Er kan op één datum volgende week een beoordelaar langskomen, hoe laat dat kunnen ze niet zeggen. Als je zo kort van te voren geen hele dag vrij kunt nemen dan is de eerst volgende mogelijkheid begin november… en ook dan wordt er van je verwacht dat je een dag vrij neemt. De klantenservice toont totaal geen empathie. Er wordt steeds op een onvriendelijke toon herhaald, helaas mevrouw wij kunnen hier niets aan veranderen.

Al met al belachelijk dat je een ruime maand moet wachten voor er gesproken kan worden over een eventuele oplossing. Voor een probleem dat is veroorzaakt door de keukenconcurrent en daarnaast duidelijk zichtbaar is op de foto’s.

ps. De prullenbak past ook niet in het kastje, iets wat altijd het geval blijkt te zijn bij deze prullenbakken. Waarom ze deze dan verkopen, geen idee.

Wanneer er zo snel mogelijk een vervangend blad wordt geleverd en een vergoeding komt voor de reparatie van de deurpost.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

1 maand geleden - Beste meneer / mevrouw Oostra, Wat jammer om te lezen dat onze service niet aan uw verwachtingen voldoet. Ik ga uw melding bespreken met de leidinggevende van de klantenservice om te bekijken wat we hierin voor u kunnen betekenen. U hoort spoedig van ons. Met vriendelijke groet, Chris - Webcare KeukenConcurrent

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 05 december 2016 om 15:09 geantwoord

Beste meneer / mevrouw Oostra,

Ik heb begrepen van mijn collega van de klantenservice dat uw keuken reeds 100% is opgeleverd. Fijn om te vernemen. Indien u in de toekomst nog vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice.

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Teleurgestelde klant keukenconcurrent