Klacht: Slecht behandeld en discriminatie?

op 03 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Vorig jaar ging ik een gezellig weekend naar Brussel met 4 jaarclubgenoten van de Erasmus Universiteit Rotterdam. Ik zou daartoe opgepikt worden op een Rotterdams metrostation en stap in Schiedam over op de metro. Ik zie de metroingang niet en vraag het een man. Die zegt volg mij. Ik doe dat maar het blijkt de NS toegang te zijn. Ik heb geleerd dat als je na 2 minuten weer checkt je uitcheckt. Doet die niet. Ik probeer het nog een aantal keren, nog steeds doet die dat niet. Ik geef op en heb door het slechte ov-chipkaart systeem tientallen euro’s schade. Ik heb zeer ernstige slaapapneu waardoor ik suf ben en een slecht geheugen beide door een neuroloog vastgesteld.
Een tijd later ga ik mijn geld terugvragen bij de NS-balie in Den Haag CS. Ik wordt niet geloofd en wordt doorgestuurd naar de NS telefoniste, ook hier wordt ik niet geloofd en moet het via internet doen. Dit weet ik met hulp uiteindelijk te doen in het moeilijke programma van jullie. Maar in dit slechte programma valt wat mij gebeurd is niet in te vullen en met kunst- en vliegwerk weet ik een deel terug te vragen
Van de ene van drie NS-medewerksters die wel fatsoenlijk tegen me was later begreep ik dat ze me behoren te geloven. Ik ben twee maal slecht behandeld en waarschijnlijk gediscrimineerd. Misschien omdat ik 6 voudig chronisch ziek ben, waaronder psychiatrisch, wat bekend schijnt te zijn in het centrum van Den Haag bij meer MBO-ers in blauw, die slecht als ze zijn me ook slecht behandelen.

Volledige schadevergoeding alsnog van geleden schade tijdens reis en 50 euro smartegeld.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 12 juli 2016 om 12:42 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door rutgerjacobs