Klacht: slecht behandeld en benadeeld door turkisch airlines

op 04 januari 2016 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Mijn officiële vlucht van 1 januari van Jakarta naar Istanbul was vertraagd. De nieuwe vlucht zou 8 uur later gaan en mijn vlucht van Istanbul naar Amsterdam is omgezet naar KLM. Aangekomen in Istanbul stond ik niet in het systeem omdat de vlucht was volgeboekt. Turkisch airlines wou eerst geen nieuwe vlucht aanbieden. Gebeld met KLM en ze vertelde dat mijn geboekte vlucht volgeboekt was en ik geen kans had om in te stappen. Na deze bevesiging gaf turkisch airlines toe na 12 uur rondgerend te hebben op het vliegveld. één dag later dan gepland pas thuis gekomen. Zie bestand voor nader uitleg.

excuses en een vergoeding van Turkisch airlines. Ik heb me nog nooit zo hopeloos gevoeld. Ik voel me slecht behandeld, vrienden en familie waren ongerust en ik ben één dat later aangekomen dan mijn officiële ticket.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Flightlaw

9 maanden geleden - Wellicht heeft u op grond van de Turkse regelgeving recht op een vergoeding. Wij kunnen u helpen aan een compensatie. Meld u aan op www.flightlaw.nl

Alle klachten die gemeld zijn door CJG.hoornenborg