Klacht: Kan geen contact krijgen met schade afdeling

Danny ten Tije op 13 november 2023 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een auto via Sixt geboekt in Oostenrijk. Naar het inleveren kreeg ik een mail (No-replaymail) dat er schade aan de auto was geconstateerd. Nu betwijfel ik dit, en wilde daarom de foto’s opvragen. Op het aangegeven mail adres voor vragen / klachten over schade wordt mijn mail niet geaccepteerd ([email protected]) ook bellen met het hoofdkantoor (023-5698656) wordt je niet wijzer. Eerst door een keuze menu (optie 5 schade) dan je schade nummer invullen, daarna geeft de computer aan, door drukte moet je mailen en de verbinding wordt verbroken. En mail al 3 x gestuurd maar die wordt geweigerd.

Gewenste Oplossing:

Dat ik iemand aan de telefoon krijg, en dat de foto's worden opgestuurd. want ik geloof gewoon net dat we schade hebben gereden. Dat hadden we moeten merken en of zien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danny ten Tije