Klacht: Klacht over mijn recente autoverhuurervaring

jenniferleffers op 29 januari 2024 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil mijn ontevredenheid uiten over mijn recente ervaring met Sixt autoverhuur. Ik had een auto gereserveerd en vooraf betaald, maar bij aankomst, twee uur later dan gepland, bleek de gereserveerde auto niet meer beschikbaar te zijn. De enige alternatieve auto die werd aangeboden, kostte plotseling 300 euro meer en had een sterke sigarettengeur, wat een ernstig probleem is voor mij als astmapatiënt.

Daarnaast was de baliemedewerker onbehulpzaam en gaf aan geen andere opties te hebben. Het voorstel om mijn reservering te annuleren was niet praktisch, gezien mijn noodzaak om naar geplande afspraken te gaan.

Ik ben nu gedwongen om 21 dagen met de duurdere auto te rijden die onaangenaam ruikt, wat mijn gezondheid negatief beïnvloedt. Dit is niet alleen teleurstellend, maar ook onacceptabel.

Ik verwacht een passende oplossing voor dit ongemak en hoop op een spoedige reactie.

Met vriendelijke groet,
Jennifer

Gewenste Oplossing:

Andere auto

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

Alle klachten die gemeld zijn door jenniferleffers