Klacht: onterechte afschrijving

bilalbou op 02 oktober 2023 over Sixt in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 12-09-2023 werd er een bedrag van 650,02 euro van mijn mijn credit card afgeschreven dit terwijl ik niks heb gereserveerd of een overeenkomst heb getekend en ook niet in een van hen locaties gepind ik heb hen zelf een paar gemaild maar krijg tot nu toe nog geen reactie.

Gewenste Oplossing:

ik zou graag mijn geld terug willen krijgen omdat het totaal onterecht is dat er zomaar een bedrag van mijn credit card wordt afgeschreven

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sixt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sixt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bilalbou