Mijn Klacht:
Gisteravond stond ik voor de ingang van de parkeergarage Croeslaan (bij Utrecht Centraal Station) helaas mocht ik niet naar binnen om de auto te parkeren en sluiten omdat ik geen pashouder was. Heb een aantal keer geprobeerd te bellen bij de infobalie van de parkeergarage maar niemand naam op. Heb daarna naar de klantenservices van Sixt-share gebeld om te vragen hoe het nou zit met deze parkeergarage. Eerst zijden ze dat ik een code nodig had, maar kon deze nergens toetsen, daarna dat ik bij de verkeerde ingang stond en dat ik naar Jaarbeursplein moest en dat ik daar de ingang zou vinden. ik was een half uur rond aan het rijden en heb nooit een andere ingang gevonden. 2 keer gebeld, kreeg ik een meneer en om het kort te houden moest ik van meneer in de website van sixt kijken hoe ik daarin moest komen (wat ik al 10 duizenden keren had gedaan), heb gevraagd of de auto in een parkeerplek buiten de parkeergarage (waar die moest) kon parkeren, van meneer niet, het kon alleen daar en als ik dat doe moest ik extra betalen, hij kon me verder niet helpen en heeft opgehangen. Heb weer gebeld en kreeg Susanne (de eerste medewerker die ik had gesproken) weer aan de telefoon. Zelfde verhaal, ik stond zogenaamd in de verkeerde ingang en moest ergens anders. Heb een telefoonnummer gevonden van de parkeergarage waar ik in moest, Ik kon hier niet naar binnen omdat de kenteken niet geregistreerd was en Sixt dat moest regelen. Weer Sixt bellen, weer met Susanne gesproken, weer niet uitgekomen.. en zo bijna 3 uur lang. Uit eindelijk na heeel lang zeg ze dat ik toch wel bij de juiste locatie was (omdat ze dat kunnen zien!) en dat ik TOCH de auto buiten (vlakbij de parkeergarage Croeslaan) kon parkeren en voor me zou sluiten. Dit is toch belachelijk, en dan moet je naar de factuur kijken….. Ik huur al heel lang auto’s bij Sixt, dit is mij nooit eerder gebeurd.
Gewenste Oplossing:
Geld terug bijvoorbeeld en dat ze sowieso zijn medewerkers spreken! Dit zijn geen manieren.