Klacht: Product niet gestuurd

klant maastricht op 31 juli 2023 over Siebel juweliers in de categorie Juweliers

Ik heb een cadeau bon voor Siebel gekregen, online produkten uitgezocht, besteld.
In Het pakket was alleen maar een product! Zonder verdere informatie of melding. Met cadeau kaart betaald- deze dus weg gegooid.
Nu mijn account bij Siebel is verwijderd door iemand (!!!!!) , heb ik nu dus geen product, geen geld op het cadeau kaart, alleen en mail met bestelling bevestiging.

Producten met spoed krijgen of geld van de cadeau kaart terug

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Siebel juweliers over deze klacht.

Bericht van Siebel juweliers

8 maanden geleden - Beste klant Dank voor uw bericht. Heel graag kom ik met u in contact over uw klacht. Wilt u alstublieft zo vriendelijk zijn om een mail te sturen naar [email protected] zodat ik u verder kan helpen? In de hoop spoedig van u te horen, Met een vriendelijke groet Siebeljuweliers

Reactie van de melder van de klacht klant maastricht

8 maanden geleden - Beste klanten van Siebel. Ik ben echt recht in mijn ogen opgelicht.Als reactie van Siebel heb ik een mailtje gekregen - zeker deze week worden deze ontbrekende producten doorgestuurd. Track en Trace op Woensdag gekregen - hetzelfde met als info pakket afgeleverd 26.07 Gelogen dus! Klantenservice- geen commentaren op. Ik wil graag mijn bestelde producten of geld - deze keer geen cadeau kaart- ik zal nooit meer bij Siebel kopen. Van eerder gekochte ring - na 5 dagen steentjes uitgevallen- reparatie moet ik bij Siebel betalen bijna zo veel als de ring zelf gekost. Correspondentie van klantenservice gaat online zodat ik kan mensen waarschuwen! Ben echt boos

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Siebel juweliers in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door klant maastricht