Klacht: geen geld terug bij retour.

map1000 op 30 december 2016 over Siebel juweliers in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vlak voor de kerst een halsketting gekocht voor 199,- Expliciet gevraagd of deze retour kan worden gebracht als deze niet zou bevallen. Dit kon, maar verkoopster vertelde er niet bij dat ik geen geld terug zou kunnen krijgen. Nu bij retourneren kon ik alleen tegoedbonnen krijgen. Is niet meer anno 2016 en ik vraag me af wat de legaliteit hiervan is. Er staat een vermelding op de bon, maar die krijg je als de koop al is gesloten.

Gewenste Oplossing:

Geld retour

Beoordeling 2/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Siebel juweliers over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Ik heb geen enkele reactie gekregen van Siebel op deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door