Klacht: Geen geldig retourticket

Stom antwoord op 16 mei 2019 over Showroomprive.nl in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil een retour doen maar omdat dit via mondial relay geleverd is kan mijn afhaalpunt het etiket dat je moet afdrukken bij een retour, niet scannen. Ik heb hiervoor gemaild. Ik kreeg het ‘antwoord’ dat ik maar de retourprocedure eens goed moest lezen en gewoon volgen.
Ik beantwoorde dit bericht met het feit dat dit niet het probleem was en misschien zij mijn mail eens tegoei moest lezen.
Spijtig genoeg kreeg ik geen antwoord terug. Ik zit dus nog steeds met het te retourneren artikel!
Nochthans ben ik al jaren klant bij hen.

Gewenste Oplossing:

Indien men een retourlabel stuurt dat ik ook gratis via mondial relay retours kan doen. Zoniet heb ik spijt dat ik meerdere bestellingen gedaan heb.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Showroomprive.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Showroomprive.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door