Ik heb een handtas besteld ter waarde van
63€. Ik ging deze normaal op 11 februari ontvangen, maar dit is echter niet gebeurd. Ondertussen heb ik al 2 keer de klachtenformulier ingevuld. Helaas krijg ik geen antwoord. Nochtans vermelden ze altijd... Lees meer
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen had ik een week geleden moeten ontvangen. En ik heb al meerdere malen het contactformulier ingevuld maar wordt niet op gereageerd. Ik kan het pakket ook niet volgen. Lees meer
Ik heb begin december en bestelling gedaan en op 4 januari zou het geleverd zijn ik heb niks ontvangen
Telefonisch niet bereikbaar en geen antwoord op mails Lees meer
Na 3 weken mijn geld nog niet teruggestort. De retourzending is per aangetekend verstuurd. Medewerkster wilde foto van retourlabel en vervolgens reageert ze nergens meer op. Lees meer
Onbegrijpelijk dat dit bedrijf nog bestaat! Herhaalde malen gevraagd om een email die mij toegezonden zou worden na een retourmelding met daarin een link naar een retourformulier.
Men geeft niet thuis! Inmiddels zit ik met twee grote dozen thuis die al... Lees meer
Beste
ik heb nu reeds 4 mails verzonden met klachten voor retourzendingen?
ik krijg een mail aan dat ik binnen de 3 antwoord ontvang van jullie?
maar helaas heb ik op mijn 4 mails nog steeds geen antwoord ontvangen. Als ik iets wil... Lees meer
Ik heb op 4 april 2021 een bestelling geplaatst bij Showroomprivé. Op 11 mei zou de bestelling verstuurd zijn. Op 16 mei in handen van de Belgische Post (Bpost) richting Nederland. Op 29 mei zou het product bezorgd zijn. Het... Lees meer
Bestelnummer: 228180965
Verkoop: Special Dierenhokken
Nooit geleverde bestelling van bijna 300 euro! Er zou een onderzoek komen en binnen 14 dagen zou ik iets horen. Helemaal niest meer gehoord. Uiteraard wil ik mijn geld terug! Lees meer
Heb tuin meubels besteld,zou 18 maart bezorgen, tot nu toe,nog niet ontvangen.
Meer de bericht gestuurd, kreeg alleen automatisch machine antwoord. Lees meer
Ik krijg via showroomprive een adres door om de retour naartoe te sturen. Zowel bij bpost als bij mondial relay is het adres niet gekend dus kan ik het pakket nergens aanmelden tot retour. Lees meer