Klacht: Zending blijft steken op 14 juni

op 01 juli 2020 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 7 juni bestelling gedaan bij shein. Op 12 juni zending gemeld bij DHL. Op 14 juni 2020 staat dat zending is aangekomen bij local courier facility in Nederland. Bij DHL staat dat pakje gemeld of verzonden wordt, dat is me niet duidelijk, door Worldtech. Ik kan nergens telefoonnummers vinden van deze organisatie en dus ook geen mogelijkheid om navraag te doen. Shein heeft een mail gestuurd of ik nog een week wil wachten, maar dit lijkt me totaal niet zinvol op trustpilot staan tientallen meldingen zoals die van mij. Allemaal blijven ze op hetzelfde punt steken. Voorheen nooit last gehad met Sheinzendingen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben het meest tevreden als de zending snel wordt geleverd. En als dit niet gebeurt dan wil ik mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

14 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door j.drijkoningen