Klacht: Terugbetaling

Mirsan op 17 juli 2023 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter heeft kledij terug gestuurd en haar geld werd teruggestort op een rekening die niet meer van toepassing was. Na meerdere keren de klantendienst te hebben gecontacteerd weigeren ze het geld op de nieuwe rekening te storten. Ook het mailadres kan ze niet veranderen. En zij beweren dat ze gemaild hebben en geen reactie op regen. Hoe moet dit nu ?

Gewenste Oplossing:

Geld terug storten op de juiste rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirsan