Klacht: Pakket retour zonder mijn aanvraag en geen geld terug gekregen

Fenna.Helena op 31 januari 2024 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb paar dagen geleden besteld bij Shein en kreeg ik een melding dat het onderweg was met de bezorger vervolgens krijg ik een mailtje zelf van shein dat het retour is verzonden zonder dat ik dat heb aangevraagd. Dhl gebeld en moest ik van hun shein contacteren heb ik gedaan krijg ik geen antwoord op mijn melding en 100 euro de goot ingegooid omdat ik het niet terug krijg. 2e keer nu al. In totaal 230,- weggegooid.

Gewenste Oplossing:

ik krijg al mijn geld terug van de 2 pakketten. Daarmee ga ik alleen mee akkoord. Het is pure diefstalā€¦.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fenna.Helena