Mijn Klacht:
Beste, wij hebben begin 21/11/2024 een pakje besteld bij Shein dat we nog steeds niet ontvangen hebben.(We zijn ondertussen al 05/03/2025) Shein is enkel bereikbaar via de website, je kan daar via een chatbot een klacht indienen. De bestelling was geplaatst met de optie ‘achteraf betalen’ via Klarna. Wij hebben Shein gecontacteerd om te melden dat we nog geen pakje hadden ontvangen. Het antwoord luidde dat we zelf een onderzoek moesten opstarten bij bpost of de buren moesten contacteren. Bij bpost hebben ze mij duidelijk gezegd dat wij geen onderzoek kunnen opstarten. Zij hebben mij dan mails bezorgd die ik aan Shein moest bezorgen zodat Shein met hen contact zou moeten opnemen. Shein heeft een contract met bpost, enkel de afzender (Shein dus) kan een onderzoek opstarten en ons helpen zoeken naar het verloren postpakket. Zij kunnen dan ook de openstaande betaling bij Klarna pauzeren of annuleren. Ondertussen heb ik al verschillende berichten gestuurd naar Shein, telkens krijgen wij een standaard antwoord, ook is het telkens iemand anders die daarop reageert. Ondertussen krijgen wij enkel nog antwoord dat ze niks meer kunnen doen omdat zogezegd de verwerkingstijd overschreden is. Ik heb het gevoel dat ze je berichten niet lezen, dat ze alles negeren. Telkens dezelfde antwoorden, we moeten zelf een onderzoek opstarten bij bpost, we moeten contact opnemen bij het betalingsplatform en nu is de verwerkingstijd overschreden. Ik heb al verschillende keren contact opgenomen met Klarna, zij kunnen als tussenpersoon ook niks doen. Enkel Shein kan een oplossing bieden, maar zij doen niks. Shein moest contact opgenomen hebben met bpost, nog voor de verwerkingstijd overschreden was, dit hebben ze niet gedaan. Ik ben volledig ten einde raad en wil niet betalen voor iets dat ik niet heb ontvangen!
Gewenste Oplossing:
Dat ik niet hoef te betalen voor het pakketje dat ik niet heb ontvangen
