Klacht: Niet geleverd pakket

Monique Linssen op 19 juli 2023 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn pakket niet ontvangen en SHEIN voert geen fatsoenlijk onderzoek uit maar neemt klakkeloos van PostNL aan dat het geleverd is in mijn brievenbus terwijl dat onmogelijk kan omdat het desbetreffende pakket onmogelijk door mijn brievenbus past en nu eist Klarna en SHEIN dat ik het wel ga betalen terwijl ik (nogmaals) NIKS heb ontvangen!!

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat SHEIN een echt onderzoek doet en mij een refund geeft op mijn niet geleverde bestelling

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Monique Linssen