Klacht: mails die niet beantwoord worden

Naeima op 10 juli 2023 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 28/06 heb ik een mail gestuurd ivm een pakket dat ik ontvangen heb om te melden dat 1 schoen kapot was, tot op heden krijg ik geen reactie. Die dag deed ik ook een retour van bestelling GSONYH422000NWE tot op heden heb ik het bedrag nog niet ontvangen, hiervoor heb ik contact opgenomen met Shein via FB maar ook hier geen hulp. Ik vind dit allemaal erg vervelend en zou graag eindelijk eens geholpen worden. Ik verwacht zo spoedig mogelijk een antwoord.

Met vriendelijke groeten
Naeima

Gewenste Oplossing:

een antwoord te mogen ontvangen die een oplossing biedt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Naeima