Klacht: Incomplete bestelling ontvangen

JovdW op 25 februari 2025 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin september bestelde ik meerdere producten bij Shein, waaronder 2 dekbedovertrekken. Bij aankomst ontving ik een beschadigd pakket en miste er 1 van de dekbedovertrekken. Ik heb dit meteen gemeld bij shein. Vanaf dag 1 merkte ik dat ze echt een waardeloze klantenservice hebben. Ik heb misschien wel 50 mailtjes van je en allemaal met: het dekbed is gewoon ingepakt of het is gewoon bezorgd. Echt een goed onderzoek bij de bezorger zijn ze nooit gestart.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JovdW