Klacht: bestelling – retour verzonden met bewijs van ontvangst door shein, maar geen aanpassing op pers. profiel

Veronqiue op 17 juli 2023 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik ben een nieuwe klant bij jullie en plaatste op 29/06/2023 mijn eerste bestelling bij jullie voor een totaal bedrag van 80.75 €.
Deze volledige bestelling werd jullie retour gestuurd op 07/07/2023 (heb bewijs) en ik zie ook dat dit pakket werd afgeleverd bij jullie volgens mondial relay op 11/07/2023.
Echter moet ik vaststellen op jullie site bij mijn profiel er enkel een retour is aangevraagd, nog steeds niets ontvangen door jullie?
Kan u mij hierover enige verduidelijking bezorgen aub?
Een beetje raar dit als nieuwe klant al te moeten meemaken …
ik kijk uit naar jullie reactie
Met dank
Vriendelijke groeten V

Gewenste Oplossing:

NOG GEEN REACTIE VAN SHEIN ONTVANGEN - GEEN REACTIE OP MAILS NIETS __ GEEN AANPASSING IN MIJN DOSSIER ik wil dit opgelost zien op mijn profiel, want zij hebben wel degelijk alles terug en ik wil mijn centen terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Veronqiue