Klacht: bestelling – retour verzonden met bewijs van ontvangst door shein, maar geen aanpassing op pers. profiel

Veronqiue op 17 juli 2023 over Shein.com in de categorie Internetshops - Kleding

Hallo,

Ik ben een nieuwe klant bij jullie en plaatste op 29/06/2023 mijn eerste bestelling bij jullie voor een totaal bedrag van 80.75 €.
Deze volledige bestelling werd jullie retour gestuurd op 07/07/2023 (heb bewijs) en ik zie ook dat dit pakket werd afgeleverd bij jullie volgens mondial relay op 11/07/2023.
Echter moet ik vaststellen op jullie site bij mijn profiel er enkel een retour is aangevraagd, nog steeds niets ontvangen door jullie?
Kan u mij hierover enige verduidelijking bezorgen aub?
Een beetje raar dit als nieuwe klant al te moeten meemaken …
ik kijk uit naar jullie reactie
Met dank
Vriendelijke groeten V

NOG GEEN REACTIE VAN SHEIN ONTVANGEN - GEEN REACTIE OP MAILS NIETS __ GEEN AANPASSING IN MIJN DOSSIER ik wil dit opgelost zien op mijn profiel, want zij hebben wel degelijk alles terug en ik wil mijn centen terug

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shein.com

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shein.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Veronqiue