Klacht: services en terugbetaling

op 15 maart 2020 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Geachte
Op 9 maart 2020 hebben wij bij Media Markt Amsterdam Noord een Amerikaanse koelkast gekocht. Wij hebben de verkoper duidelijk gemaakt dat we er één wilde hebben zonder ijsklontjes machine. De verkoper heeft via zijn computer een aantal gevonden, waaruit wij een keuze hebben gemaakt. Thuis gekomen gingen we nog even op internet kijken en wat bleek er zat wel een ijsklontmachine in. De volgende dag gelijk gebeld naar klantenservice die mij vertelde om te annuleren bij de winkel. Wij terug naar de winkel de dame aan de winkel zou het voor ons regelen. Wat schept mijn verbazing ik kreeg een e-mail om een bezorgafspraak te maken. Ik heb gelijk weer gebeld en kreeg te horen dat ik dan terug moest naar de winkel, dus ik weer terug. Heb gevraagd wanneer ik mijn geld terug zou krijgen, kreeg als antwoord u wordt gebeld. Na een aantal dagen maar weer met mediamarkt gebeld, werd mij gevraagd hoe ik had betaald dus ik vertelde contant. Kreeg te horen mevrouw u kunt terug gaan naar de winkel u kan dan uw pasje in de betaalpin doen en zij kunnen het bedrag dan gelijk op de rekening zetten. Daar ging ik weer naar mediamarkt U moet weten ik woon niet in Amsterdam Ik woon in Oostzaan hup weer de auto in weer parkeergeld betalen, weer ruim 2uur bezig om mijn geld terug. Ach ook weer voor niets er heen gegaan, want dat deden ze niet. De dame aan de balie vertelde ons dat we maar even moesten gaan zitten dan zou zij even bellen. Ze vertelde ons dat we een email krijgen binnen 10 minuten. tja dus ik tot overmaat van ramp met mijn mobiel op internet gegaan en jawel ik had een e-mail of ik mijn rekening nr kon opgeven voor een terug storting. Ben weer naar huis gegaan. Zit inmiddels acht dagen zonder koelkast.

Ik ben vier keer voor niets bij mediamarkt geweest, ik. ging om 10 uur smorgens in verband met drukte uit angst voor besmetting coronavirus. heb drie keer parkeergeld betaald en ben vier keer met de auto heen en weer gereden. Kon geen boodschappen doen want zit zonder koelkast.

Ik ben een goede klant van mediamarkt, heb ongeveer in 2 jaar tijd 19.000 euro aan spullen gekocht. Kan gecontroleerd worden voor mijn vader heb ik 3tv gekocht waaronder de grootste 14 dagen geleden. Bezorgadres vader Boskma krijnbreurstraat 51 Amsterdam
Voor mijzelf een spelcomputer een sound box een magnetron een stofzuiger een laptop een tablet 2x een telefoon en Verhoeve Boskma hooispaad 24 Oostzaan. Ik kan van mijzelf zeggen dat ik een goede klant ben.

Ik wil zo snel mogelijk mijn geld terug, ik wil een vergoeding voor mijn verspilde tijd en onkosten benzine en parkeergeld. Of ik ooit nog iets koop bij MediaMarkt weet ik niet, daar moet ik nog heel goed over nadenken.

Groet
S. Verhoeve Boskma

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris-Sylvia