Klacht: Service op het station

op 27 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kocht vandaag 27 july een enkele reis op het station Maastricht naar Schiphol Airport eerste klas. Tijd 13.23. De mevrouw die mij help gaf het kaartje en toen ging haar mobieltje, praten praten en tijdens het bellen gaf ik haar 50 euro en kreeg 50 cent terug. Mevrouw was klaar met haar conversatie en vroeg het resterende wisselgeld. Ik zei “bellen en service gaan niet samen, ik ben een klant”.
Ze zei “ik werd gebeld door het ziekenhuis en volgende keer zal ik een bordje ophangen” liep weg en dacht laat maar. Dit is dus niet zoals het hoort.

Gewenste Oplossing:

Geen commetaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 09 augustus 2016 om 06:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Albertspaargaren