Klacht: Service op Amsterdam Zuid

op 24 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik moest naar Roermond. Op Amsterdam-Zuid zou ik de IC van 13.09 hebben. Die reed niet. Ik ging naar de infobalie waar ze zeiden dat ik de volgende moest nemen. Die reed echter ook niet en zij wisten van niets. Ik moest gewoon de volgende nemen. Dat is natuurlijk al geen goed nieuws, maar de manier waarop zij die info verstrekten was zo kil en onvriendelijk dat ik boos werd. Er stonden meer mensen met dezelfde klacht. Een blond meisje kreeg koffie van de medewerker van Marokkaanse afkomst, tegen de anderen zei hij brutaal dat wij koffie of thee daar tegen betaling konden halen. Zeer asociaal. De conducteur die ik later sprak in de trein naar Duivendrecht zei dat hij ervan wist dat de service op bepaalde punten zeer slecht is. Hij heeft goed geholpen en de hele treinreis voor me uitgestippeld itt de infobalie, die daar tenslotte voor betaald wordt.

Ontsla dat gajes bij de infobalie op Zuid. Er zijn genoeg werklozen die graag een baan zouden willen hebben.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 07 juni 2016 om 09:11 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door pdjebsa