Klacht: Service de Mediabox

Dhr Freriks op 28 februari 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Af en toe neemt de box niet de voorgeprogrammeerde films op. Series worden niet geheel opgenomen en de zogenaamde TV gids die klopt vaak voor geen meter. Als je dan belt dan wordt je van het kastje naar de muur gestuurd en soms wordt er zelfs gewoon de verbinding verbroken… dan sta je weer in een wachtrij en bij de volgende mag je je hele verhaaltje weer vertellen terwijl het met een druk op hun pc helemaal terug te vinden is. Ook verdwijnen er ineens zenders waar je nu net het abonnement voor hebt afgesloten. Het abonnement wordt alleen maar duurder en de keuze verschraalt. Ik baal onderhand als een stekker van Ziggo!

Als Ziggo eens minder duur wordt voor het geleverde! Ook als een klacht eens normaal serieus en sneller afgehandeld wordt. De bereikbaarheid is ook vaak dubieus en als Ziggo eens leert dat niet iedereen van die flut zenders en sport houdt. Ze proberen je bij het melden van een klacht elke keer weer nog meer troep aan te smeren die je niet wil.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr Freriks