Klacht: Service bus

op 09 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

08-05-2016 was ik van plan om met de trein naar Utrecht te gaan. Deze reden helaas niet in verband met werkzaamheden. Ns zou bussen in zetten. Ik wou de bus van 10.28 nemen richting Utrecht Centraal vanaf Veenendaal Centrum. Deze bus blijkt uiteindelijk aan de verkeerde kant te zijn gekomen dan waar stond aangegeven. Uiteindelijk kwam de bus om 11:05 aan. Toen vertelde de buschauffeur dat hij niet wist hoe hij moest rijden. Waardoor wij hem moesten begeleiden. Dit is echt een schandalige vertoning. Uiteindelijk kwamen we om 12:45 aan in Utrecht. Uiteindelijk deed ik dus bijna 3 uur over het reizen naar Utrecht. Dit is niet verkoopbaar vind ik.

Minimale wat ze kunnen doen is mijn kaartje vergoeden die ik heb gekocht in het apparaat zonder korting omdat ook niet mogelijk is. Dit kaartje heb ik uit frustratie weg gegooid toen ik thuis kwam. Daarnaast ben ik benieuwd wat voor oplossing of service ze nog meer kunnen bieden voor mij.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 30 mei 2016 om 13:36 geantwoord

Heeft op 30 mei 2016 om 13:50 geantwoord

Uiteindelijk wordt er niks met mijn klacht gedaan naar mij toe. Dat komt omdat ik het kaartje al had weg gegooid. Blijkbaar kunnen ze zelf niks anders verzinnen dan deze vergoeding wat ik een beetje vreemd vindt.

Alle klachten die gemeld zijn door pieterburgwal