Klacht: service

op 10 augustus 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Na meerdere malen met trasavia gevlogen te hebben, wil ik toch even een klacht doen.
Op iedere vlucht zaten we ongeveer op rij 12.
Als ze dan met eten en drinken langs kwamen, dan is het merendeel al op.
waardoor de mensen vanaf rij 8 al niets meer van hun keuze kunnen nemen.
De laatste vlucht wilde mijn zoon omdat die honger had een sausijzenbroodje, maar die waren op.
Dus een kaasbroodje besteld…. ook op!
Gelukkig hadden ze nog een ieniemini cheesedipper waar je je honger niet mee kan stillen.
Gelijk bij de purser aangegeven dat dit geen goede service is.
Als antwoord krijg je dan… sorry het is op.
Altijd begin het drinken en eten bij rij en, je kan ook vanuit het midden naar de pantry lopen.
Mensen naast mij wilde een sandwich, je raad het al op.
2 cola… er was er maar nog 1.
Toen ze 2 rijen verder waren vroeg een stewardes om iets en het antwoord van de purser was… dat is op en ik kan niet toveren.
Dit is geen opmerking die de gasten mogen horen en zeker niet van een purser.
Als je een vlucht heb die rond 20.30 vertrekt betekend dat, dat de gasten al rond 17.00 opgehaald worden in het hotel.
Waar je dus niet meer kan eten.

Als de vliegmaatschappij rekening houd met de vliegtijden, zodat er meer producten ingeslagen worden.
Dat zou al een hele verbetering op de service zijn.
En misschien in de opleiding een vriendelijksheid stukje zit, want dat was op deze vlucht ver te zoeken bij het personeel.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door M.Lippinkhof