Klacht: Service

op 07 september 2015 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteravond belde ik met een mevrouw van ziggo over de aansluiting van mijn digitale tv.De monteur zou vandaag tussen 8 en 13 uur komen. Ik had nog geen bericht over het tijdstip gehad. Ik zou een sms krijgen , zei ze. Ik: Ik kan geen sms ontvangen want ik gebruik mijn mobiel zelden, alleen voor privé doeleinden. Ik heb hem nooit aan. (Hoe komt u overigens aan mijn mobiele nummer?) Vanmorgen is een monteur aan de deur geweest. Heb geen bel gehoord en ik verwachtte een telefoontje !Geen telefoon gehad.(Ik ben slechthorend dat is de reden dat ik mijn mobiel niet gebruik)

Ik ben het er niet mee eens dat ik nu €35,00 moet gaan betalen!!
Een slecht begin met Ziggo !!
Hoogachtend, A.W. Marsman
Klantnr.:4275459

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de monteur opnieuw komt en ik die 35 euro niet hoef te betalen !

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A.W. Marsman