Klacht: Schommeling van abnonement

op 27 september 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zit nu al een tijdje bij vodafone.
Alleen ik heb een smart 500 Abbonement.
Ten eerste: Als ik bij de store kom zeggen ze dat de abbonement niet bestaat, dus kunnen ze me bijna nergens mee helpen.
Ten tweede: schommeld mijn abbonements koste. Terwijl ik niet over me Abbonement kan. De normale prijs wat ik betaal is 28,- pm
Maar ik krijg nu af en toe een factuur van 33,56!
Voor mij is dit heel erg vervelend aangezien ik op me zelf woon en op me kosten moet letten!

Gewenste Oplossing:

Als me Abbonement een vaste prijs per maand heeft.
En ik uitleg krijg waarom mijn Abbonement niet erkend wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henricoprins