Klacht: Schandalig slechte klantenservice

op 14 juni 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Product niet geleverd op de door bol.com aangegeven datum. Afgescheept door zowel de telefonische als de social media klantenservice van bol.com. Slechte service leesbaar op tijdslijn van Facebook

Gewenste Oplossing:

Niet meer mogelijk. Intens verdrietig kind die hele dag op Hoverboard heeft zitten wachten. Huilend naar bed...

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 04 juli 2017 om 16:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Dcbvo