Klacht: Schandalig bedrijf!!!

op 16 juli 2012 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

8 juli 2012 is mijn vader overleden (gestorven in Turkije), met alle haast waren we bezig met zoeken van tickets uiteindelijk vonden we tickets bij deze maatschappij, 18:15 kon ik vliegen, ik was zo blij want mijn papa zou begraven worden 9 juli sochtends, ik moest uiterlijk half 5 op schiphol zijn en direct afrekenen, heb een schofterige bedrag moeten betalen van 914 euro bij de balie, ik moest direct door naar incheck, om vervolgens daar te horen dat ik op reserve stond en niet kon inchecken,meneer bij de incheckpoint belde dat hij het zat was dat de tickets ondanks meerdere malen aangegeven te hebben dubbel werd verkocht!!! vervolgens ben ik huilend en smekend terug gegaan naar balie van thy met de vraag dat dit niet de afspraak was, Gvd ik weet niet wat erger was 1 dat ik geen afscheid kon nemen van mijn vader of 2 de manier van meneertje achter de balie, er werd me gezegd dat ik me kop moest houden, was ik dan zo dom dat ik niet begreep wat de 2 letters op mijn ticket betekende, op mijn opmerking maar meneer mijn vader is dood help me aub ik moet hem begraven, was zijn antwoord dat was mijn dooie en niet zijn probleem, ondanks alles ben ik netjes gebleven, mijn familie thuis heeft toen klacht ingediend bij de hoofdkantoor in Turkije, oplossing was dat ik reserve mocht zijn voor de vlucht van snachts 12 uur, toen ik aangaf dat ik nog 2 vragen had werd ik weer afgeblaft met als antwoord wanneer ik nou eens zou stoppen met slap lullen en kreeg mijn geld retour, ik heb pas volgende dag kunnen vliegen,dit is hoe de medewerker van turkis airlines op schiphol amsterdam mij heeft behandeld op mijn meest zwaarste dag van mijn leven, ik ben alsnog naar Turkije gevlogen maar heb geen afscheid meer kunnen nemen van mijn vader, dit wens ik niemand toe!!!! Voor mijn vertrek ben ik nog 1 keer naar de balie gegaan en heb tegen desbetreffende meneer gezegd dat hij mij op mijn zwaarste dag van mijn leven als een stuk vuil heeft behandeld en dat ik er alles aan zou doen om hem en zijn bedrijf te laten boeten voor hun fout! Overigens heeft turkish airlines ten tijde van klacht aangegeven dat zei een fout hebben gemaakt en inderdaad hebben gezegd dat ik mee kon met de vlucht van 18: 15 en dat er ons niet is gemeld dat ik reserve was dit na beluisteren van bandopname,sorry turkish airlines maar met een droge excuses komen jullie er niet van af!!!leer vooral je personeel eerst even fatsoenlijk gedragen, stelletje oplichters!!!

Kunnen ze me voor bellen en ik wil daarnaast sowieso een berisping van de mannelijke medewerker die dag en zijn persoonlijk excuses!

Alle klachten die gemeld zijn door Nilgun1982