Klacht: Onderbetaling

op 11 juli 2019 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik loop 4 wijken.
Gemiddeld krijg ik voor 1 wijk 30-50 minuten sorteren en 30-60 minuten voor bezorgen.
Ik heb een wijk van 14 kilometer . Ik krijg daarvoor 30 minuten bezorgen en 50 minuten wijkafstand
Ook heb ik een wijk van 5 kilometer. Hiervoor krijg ik 50 minuten bezorgen en 20 minuten wijkafstand.
Als ik hier iets van zeg dan krijg ik te horen dat ik de app niet goedgebruik.
Ik ben 18 en gewend om apps te gebruiken. Als ik start zet ik de app aan. Op een gegeven moment ga ik opnieuw post halen en thuis wat drinken. Ik zet de app dan op pauze. Als ik dan na15 minuten weer begin staat de app altijd op nul.
Ikstuur dit vaak meteen naar sandd met screenshots!! Het ligt echter ALTIJD aan mij. Ik word gemiddeld 5 uur minder uitbetaald dan op de normbriefjes staat . Nu is het vakantie en krijg je extra geld (bonus) voor een invalwijk.
Die krijg ik echter nooit. Die krijgen de flexwerkers op scooters.

De coördinator bezorging probeert altijd mee te denken. Het lukt haar echter ook niet om tegen deze onderbetaling te “vechten”

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sandd

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sandd nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zenvh