Klacht: samsung tv om klanten te lokken ???

op 09 september 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Hallo
Ik ben gisteravond 07-09-2016 gebeld door keukenconcurrent er is mij verteld dat ik een samsung tv 40 inch heb gewonnen ik vroeg zelfs ow waarom antwoord was dat ik geloot ben en dat ik gewonnen heb zaterdag 10-09-2016 om 11:00 bij wateringen kan ik het ophalen, ik natuurlijk blij want had ik niet verwacht en vandaag 08/09/2016 zouden ze komen voor het meten van mijn keuken ik vraag nog hoe laat komen jullie ik heb een afspraak voor het meten hij zegt mn collega gaat u nog bellen over de tijdstip.
Ik bel nog naar klantenservice om dit te vragen
ik hoor van die mevrouw dat ze vandaagmiddag gaan komen en dat het tv verhaal niet waar is dat ze bellen om klanten te lokken naar de winkel dit is toch geen manier van werken. En dit is ook wel mijn derde keuken van keukenconcurrent dus wel een trouweklant en hoor je zo iets ze zien zoiezo hoe trouw ik ben in hun systeem van 3 keukens en zegt ze doodleuk dat ik er niet in aan merking kom omdat ik al getekend heb nou volgens mij moet je het juist aan je klanten geven die al getekend hebben ik ga zoiezo mijn kennissen en familieleden waarschuwen dit is niet normaal !!!!!

De keukens die ik tot nu toe heb gekocht dat zijn er drie ben ik tevreden

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 21 september 2016 om 13:55 geantwoord

Beste meneer / mevrouw Birsen Tolu,

Wij hebben uw melding voorgelegd bij het management en intussen bent u gebeld door de regiomanager over deze kwestie. Hij heeft de situatie met u besproken en heeft u een aanbieding gedaan. Ik ga er van uit dat deze klacht naar behoren is opgelost.

Chris - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door birsen tolu