Klacht: ruilen

op 03 mei 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Ik heb op de site van Bol.com 2 kado\’s voor mijn vrouw haar verjaardag gekocht.Deze heb ik pas op vakantie kunnen geven en wil deze na terugkomst ruilen
Nu blijkt dat ik 1 van de kado\’s bij een onderleverancier van hun gekocht heb , welke net andere voorwaarden heeft betreft het ruilen c/q omruilen.
Na 14 dagen voorloopt het termijn voor ruilen terwijl Bol.com zelf 30 dagen hanteert .
Nu blijkt ook dat het kado niet geruild kan worden omdat de andere armband niet bij hun ( knaldeals) te leveren is.Heb gebeld met Bol.com maar deze geven niet thuis. Nu heb ik een vraag omdat ik beide artikelen bij Bol.com heb gekocht dus ook onder de inruilvoorwaarden van Bol.com wilt vallen

Het artikel kunnen inruilen zodat ik het ander ( gelijkwaardig in prijs) bij Bol.com kan kopen. Zodat mijn vrouw blij is met haar kado

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 03 mei 2017 om 10:42 geantwoord

Beste JTO,

Fijn dat je dit aangeeft. Ik heb je klantgegevens gevonden. Ik zal je zo snel mogelijk meer informatie geven over onze ruilvoorwaarden en bekijken of er nog iets is wat ik voor je kan doen.

Fijne dag nog.

Groet,
Imro
bol.com
- - - - - - - - - - - - - - -

Alle klachten die gemeld zijn door JTO