Ik woon in Rubroek/Crooswijk en de laatste maanden is het hier altijd een tyfuszooi!! Containers zitten continue vol, gevolg mensen dumpen hun zakken er naast waardoor vogels en ratten de boel open maken.
Echt hoor, ik betaal toch gvd afval belasting,... Lees meer
Vanaf vrijdag 14 mei probeer ik mijnhuisvuil inde bakke n te gooien maar deze zijnal dagen overvol.vandaag maandag ben ik al drie keer bij de bakken geweest alles is overvol. Bakken zijn ook een te... Lees meer
Bovenkruierlaan en Paltroklaan (met rugklachten is het niet fijn om twee volle ondergrondse containers te gen te komen en uiteindelijk het vuil maar in je kelder moet zetten.
Misschien een tip voor de wethouder. Mensen met auto's en omwonende die... Lees meer
Op de Crooswijksebocht kan, wegens vervanging van het riool, een container ter hoogte van ongeveer nr. 60 niet meer gebruikt worden gedurende de werkzaamheden. De containers ter hoogte van nr 9 zijn nu al dagen overvol. Dat betekent... Lees meer
De vuil containers aan de Corsica laan zijn permanent vol dit wordt met de week erger deze week tot 3 keer toe geprobeerd mijn huisvuil kwijt te raken maar iedere keer weer zijn de containers vol het is om... Lees meer
Het geen klacht, shoet, waarom zo moeilijk.
Ik wil graag weten wanneer de huiscontainers op postcode 3065, o.a. Kralingse Kerklaan geleegd gaan worden. Ivm de aanleg van een nieuwe gasleiding is de doorgang elke keer gestremd. Nu staan er weer GFT,... Lees meer
Op de Dorpsweg t/o huisnr.119a staat een ondergrondse afvalcontainer die regelmatig te laat geleegd wordt. Daardoor wordt het en bende, zakken er naast en het afval vervuild de omgeving.Ik ben adoptant van die container (adoptantnr.(74012) maar het is ondoenlijk... Lees meer
Gebeurd vaak dat de ondergrondse containers vol zitten ......dit erg irritant met name vaak de papier / karton container .....word hier bij mij goed gebruik van gemaakt ,jammer ......kan wel vaker geleegd worden .
Ook vaak afval zakken naast containers maar... Lees meer
Vandaag is de kliko voor het papier niet geleegd, in de gehele straat niet, zelf heb ik mijn kliko en die van de buurman om 7.15 uur buitengezet
Het gaat om de Jannetje Merbiskade 26 in Rotterdam-Nesselande Lees meer
Al 2x e-mail gestuurd om terug te bellen hierover, doch geen reactie.
Het betreft hier een 55 flat zeg maar 75. Mensen met uiteenlopende
Beperkingen. Deze service hoort bij de flat. Bij andere lokale of bedrijven
Niets bekend om hiermee te stoppen. Lees meer