Maandag vuilnis niet opgehaald
Klacht van Marianne Bohre op 06 juli 2021 over Roteb in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven
Op de Westersingel zijn maandag de vuilniszakken niet opgehaald Lees meer
Bij Roteb zijn 5 klachten ingediend op Klacht.nl. De gemiddelde beoordeling is 2.0/10. Dien een klacht in over Roteb.
Hieronder kunt u zien welke klachten er over Roteb zijn gemeld. Lees meer >
U kunt een klacht over Roteb indienen via Klacht.nl. Ga naar de klachtenpagina, beschrijf uw probleem en uw klacht wordt direct zichtbaar voor Roteb.
Op Klacht.nl zijn in totaal 214 klachten over Roteb ingediend, waarvan 5 in het afgelopen jaar. De meest voorkomende klachten gaan over Afval- en vuilnis bedrijven.
Van de klachten over Roteb wordt 0% opgelost. Er is ruimte voor verbetering.
De meest voorkomende klachten over Roteb gaan over Afval- en vuilnis bedrijven. In het afgelopen jaar zijn 5 klachten ingediend.
U kunt contact opnemen met Roteb door een klacht in te dienen via Klacht.nl. Veel bedrijven reageren sneller op openbare klachten dan via de reguliere klantenservice.
Roteb heeft op Klacht.nl een gemiddelde beoordeling van 2,0 op 10, gebaseerd op 1 beoordeling.
Als consument heeft u recht op een deugdelijk product of dienst. Reageert Roteb niet op uw klacht? Stuur een schriftelijke ingebrekestelling met een termijn van 14 dagen. U kunt ook een klacht indienen via Klacht.nl — openbare klachten krijgen vaak sneller een reactie.
Klacht van Marianne Bohre op 06 juli 2021 over Roteb in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven
Op de Westersingel zijn maandag de vuilniszakken niet opgehaald Lees meer
Klacht van paul voois op 30 juni 2021 over Roteb in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven
De containers van ons GFT zijn niet opgehaald staan nog aan de weg meerdere adressen in de welhoeksedijk Lees meer
Klacht van Cecilya op 17 juni 2021 over Roteb in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven
Ondergrondse containers worden niet regelmatig leeg gehaald,containers zitten hele tijd vol, buurtbewoners zetten huisvuil naast container daardoor krijg je zwerfvuil en vieze omgeving roteb doet niets aan de huisvuil zakken die naast containers staan die schuiven ze opzij de raarste... Lees meer
Klacht van iahea op 05 juni 2021 over Roteb in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven
Het is weer eens een gore bende in Crooswijk. Als jullie de klachten niet serieus gaan nemen ga ik een brief schrijven aan de Burgermeester en de omroepen. Lees meer
Klacht van Dhr van rij op 04 juni 2021 over Roteb in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven
Er zijn pal voor onze deur sinds kort vuilcontainers geplaatst a.d Hendrikstraat. Crooswijkseweg. Vuil ligt er wijd verspreid omheen en stinkt bijzonder. Ook op balkon en in de hal. Gisteren heeft de roteb container geleegd aan het lettersnijderspad 100 meter... Lees meer
Klacht van 19071977bs op 04 juni 2021 over Roteb in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven
DE GROFVUIL OPHAAL DIENST HEEFT VEEL LATEN LIGGEN WAAR BIJ OOK STUKKEN HOUT MET DPIJKERS ERIN EN GEBROKEN SPIEGEL ENZ Lees meer
Klacht van Anieta Ramlal op 01 juni 2021 over Roteb in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven
Beste heer/mevrouw, We hebben een afspraak gemaakt voor grofvuil, wordt niet wordt opgehaald, en is al 2 keer gebeurd dat ze komen en rijden gewoon weg. Zijn elke keer zelfde werknemers. Met vriendelijke groet, ANITA RAMLAL EGELANTIERSTRAAT 22B 3073VK ROTTERDAM. Lees meer
Klacht van Gullieey op 31 mei 2021 over Roteb in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven
De containers worden veels te weinig geleegd. Mensen gooien hun vuilniszakken naast de container, dat wordt opengescheurd door muizen of andere dieren. Door heel onze straat slingert er afval rond. Ik kan niet normaal parkeren door het afval op de... Lees meer
Klacht van jannie222 op 19 mei 2021 over Roteb in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven
Ik woon in Crooswijk en het laatste jaar is het 1 gore bende. Gemeente Rotterdam moet zich diep schamen. Dit kan zo langer niet. Lees meer
Klacht van Els Komdeur-Lelij op 18 mei 2021 over Roteb in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven
Zowel gisteren, ma 17 mei, als ma 3 mei is onze restafvalcontainer slechts voor de helft geleegd? Omdat dit ook op 3 mei zo was heb ik expres het huisvuil op de bodem gecheckt en geken of het vastzat. En... Lees meer