Geachte mevrouw/ mijnheer,
Zo juist mijn vuilniszak gedeponeerd in de ondergrondse vuilcontainer op Crooswijkseweg/Goudse Rijweg. Het leek wel een circusact maar dat was het niet. Die onderplaten zijn met dit weer spiegelglad, is niet de eerste keer dat ik onderuit ging.... Lees meer
kliko 's zijn niet geleegd van een aantal huizen van de boekweitstraat en de lijnzaadstraat
De vuilnismannen hebben sommige bakken wel geleegd maar de meeste niet
Lees meer
donderdag 11 aug heeft de vuilniswagen mijn vuil laten staan ik heb erover gebeld met stadstoezicht die heeft contact met jullie gehad en ik moest mijn container laten staan en die zou vrijdag de 12e geleegd worden
dat is dus... Lees meer
Medewerker van Roteb buitendienst zet werkbus op de stoep om broodje te halen,mindervalide konden nauwelijk langs de bus.Medewerker kwam aanlopen en was niet gediend van het maken van de foto.Ik moest alleen even broodje halen waarop ik zei je heb... Lees meer