Op 10 juni is mijn groenbak niet geleegd, op 16 juni is het grofvuil niet opgehaald en op 17 juni is de afvalbak niet geleegd. Ik heb persoonlijk al drie keer gebeld met Roteb, en ook de hele Harp heeft... Lees meer
Ik heb een probleem met mijn restafvalbak die niet is geleegd. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt en het veroorzaakt veel overlast. Het is belangrijk voor mij dat mijn restafval tijdig wordt opgehaald, zoals gebruikelijk. Ik vind... Lees meer
Ik heb recentelijk geconstateerd dat, nadat de vuilnisbakken door Roteb zijn geleegd, er nog een hele hoop rommel op straat lag. Dit is niet alleen ongepast, maar het draagt ook bij aan een onverzorgde uitstraling van onze omgeving. Ik vind... Lees meer
Voor de tweede keer is de GFT kliko niet geleegd.
Zowel op 21 januari, als op 4 februari.
Graag zou ik vernemen, wanneer u deze kan komen ledigen.
Zouteveenstraat 11 Lees meer
De ondergrondse containers zijn steeds vol en er worden dan zakken ernaast gezet
Als de containers dan geleegd worden blijven de zakken die ernaast staan gewoon staan
Dat de containers gauw vol zitten komt mede omdat er twee straten er gebruik van... Lees meer
De container voor huisvuil en karton is overvol en 1 container hebben ze weggehaald, want wij hadden er 2.
Nu zet iedereen alles ernaast. Lees meer
Bij het ledigen van restafval container wordt de bak telkens aan de overzijde van de straat gezet. De containers aan onze kant hebben een rood tairep (geplaatst door de routebeschrijving mijn bak niet. Aangezien wij slecht ter been... Lees meer
Sinds enkele maanden zijn bij ons met succes de heg bakken in gebruik. Waarschijnlijk zijn onze flat bewoners zo actief dat om de paar dagen de bak vol is. Sluit dan niet meer. Dan dienen we weer gebruik te maken... Lees meer
Na het legen van de vuilcontainers worden deze niet meer (zoals gebruikelijk was) bij de woningen teruggezet, maar in een verzameling voor een woning; deze ochtend werden er 7 containers achter mijn auto (die op de oprit staat geparkeerd). Mijn... Lees meer
In mijn straat is grof vuil op gehaald en er ligt nu veel glas en zwerfafval.Steeds na het ophalen van grof vuil of het legen van vuil containers ligt de straat vol zwerfafval en nu ook dus veel glas... Lees meer