U kunt een klacht over Roteb indienen via Klacht.nl. Ga naar de klachtenpagina, beschrijf uw probleem en uw klacht wordt direct zichtbaar voor Roteb.
Hoeveel klachten zijn er over Roteb?
Op Klacht.nl zijn in totaal 214 klachten over Roteb ingediend, waarvan 5 in het afgelopen jaar. De meest voorkomende klachten gaan over Afval- en vuilnis bedrijven.
Lost Roteb klachten op?
Van de klachten over Roteb wordt 0% opgelost. Er is ruimte voor verbetering.
Wat zijn de meeste klachten over Roteb?
De meest voorkomende klachten over Roteb gaan over Afval- en vuilnis bedrijven. In het afgelopen jaar zijn 5 klachten ingediend.
Hoe neem ik contact op met Roteb?
U kunt contact opnemen met Roteb door een klacht in te dienen via Klacht.nl. Veel bedrijven reageren sneller op openbare klachten dan via de reguliere klantenservice.
Wat is de beoordeling van Roteb?
Roteb heeft op Klacht.nl een gemiddelde beoordeling van 2,0 op 10, gebaseerd op 1 beoordeling.
Wat zijn mijn rechten bij een klacht over Roteb?
Als consument heeft u recht op een deugdelijk product of dienst. Reageert Roteb niet op uw klacht? Stuur een schriftelijke ingebrekestelling met een termijn van 14 dagen. U kunt ook een klacht indienen via Klacht.nl — openbare klachten krijgen vaak sneller een reactie.
Op 10 juni is mijn groenbak niet geleegd, op 16 juni is het grofvuil niet opgehaald en op 17 juni is de afvalbak niet geleegd. Ik heb persoonlijk al drie keer gebeld met Roteb, en ook de hele Harp heeft... Lees meer
Ik heb een probleem met mijn restafvalbak die niet is geleegd. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt en het veroorzaakt veel overlast. Het is belangrijk voor mij dat mijn restafval tijdig wordt opgehaald, zoals gebruikelijk. Ik vind... Lees meer
Ik heb recentelijk geconstateerd dat, nadat de vuilnisbakken door Roteb zijn geleegd, er nog een hele hoop rommel op straat lag. Dit is niet alleen ongepast, maar het draagt ook bij aan een onverzorgde uitstraling van onze omgeving. Ik vind... Lees meer
Voor de tweede keer is de GFT kliko niet geleegd.
Zowel op 21 januari, als op 4 februari.
Graag zou ik vernemen, wanneer u deze kan komen ledigen.
Zouteveenstraat 11 Lees meer
De ondergrondse containers zijn steeds vol en er worden dan zakken ernaast gezet
Als de containers dan geleegd worden blijven de zakken die ernaast staan gewoon staan
Dat de containers gauw vol zitten komt mede omdat er twee straten er gebruik van... Lees meer
Bij het ledigen van restafval container wordt de bak telkens aan de overzijde van de straat gezet. De containers aan onze kant hebben een rood tairep (geplaatst door de routebeschrijving mijn bak niet. Aangezien wij slecht ter been... Lees meer
Sinds enkele maanden zijn bij ons met succes de heg bakken in gebruik. Waarschijnlijk zijn onze flat bewoners zo actief dat om de paar dagen de bak vol is. Sluit dan niet meer. Dan dienen we weer gebruik te maken... Lees meer
Na het legen van de vuilcontainers worden deze niet meer (zoals gebruikelijk was) bij de woningen teruggezet, maar in een verzameling voor een woning; deze ochtend werden er 7 containers achter mijn auto (die op de oprit staat geparkeerd). Mijn... Lees meer
In mijn straat is grof vuil op gehaald en er ligt nu veel glas en zwerfafval.Steeds na het ophalen van grof vuil of het legen van vuil containers ligt de straat vol zwerfafval en nu ook dus veel glas... Lees meer