Is het bij de ROTEB bekend dat op de ophaaldagen (Woensdag) op en rond de Zevenkampsering de buren uit Nieuwerkerk a/d IJssel hun huisvuil dumpen in onze containers? Vooral het rijtje Zevenkampsering vanaf de Tochtenweg tot aan het Shellstation, Gaarne... Lees meer
Ik dien n klacht in over het legen van vuilcontainers op de Allard Duhameelstraat bij de parkeer plaats ik had n paar weken terug n brief ontvangen dat de containers nu drie maal per week geleegd zouden worden maar helaas... Lees meer
Geregeld wordt aan de Loevesteinsingel oneven getallen de de straat geveegd met een veegwagen. P.s er staan hier drie jonge boompjes midden op,het grasveld. Terwijl de Loevesteinsingel aan de even zijde, waar de volwassen bomen staan het moet doen met... Lees meer
De straat (stormshoek)achter onze straat( cromme meth) is vanochtend opgeruimd. Tijdens deze werkzaamheden is onze auto aan alle kanten besmeurd door weggeblazen vuil Lees meer
Geachte heer/ mevrouw,
Afgelopen Zaterdag 04-03-2017 omstreeks 14.55 uur, kwam een medewerker van de Roteb met zijn vuilniswagen onze ondergrondse container lege.
Op het plateau van de container hadden mensen dus een berg karton neer gegooid. Wat natuurlijk niet hoort, maar zoals... Lees meer
Op 22-2-2017 zou bij ons een koelvrieskast opgehaald worden.Wat volgens afspraak gedaan moeten worden.Maar het is die dag niet opgehaald savonds nog gebeld of ze nog kwamen dat wisten ze niet dus de volgende dag 23-2 hebben wij gebeld... Lees meer
L.S.,
10-1-17 kwam ik op straat een Roteb-werknemer tegen die ondergrondse bakken had geleegd ter hoogte van Prinses Margrietlaan 20, Rotterdam. Het was tussen 18.15 en 18.30 uur. Ik stond daar te wachten met nog een bewoner van diezelfde straat. Ik... Lees meer
Iedere dinsdag en vrijdag word er op de groene hilledijk het vuil opgehaalt ik zet iedere dinsdag en vrijdag mijn vuilniszak netjes aan de stoeprand omdat wij hier geen bakken hebben om ze in te doen
En... Lees meer
Op Donderdag 8/11 is op de hoek Parkroos/Stamroos om 12.45 uur grof vuil opgehaald. De medewerkers Roteb lieten een glazen deurplaat uit hun handen vallen. Nu verwachte ik eigenlijk dat ze dat gewoon zouden opruimen. Maar vandaag ligt het glas... Lees meer
De klep van de container gaat moeilijk open en dicht Lees meer