goede morgen.
vraag is of er nog een derde kliko voor restafval in het verschiet zit.
Ik woon op Ellemare 6 en moet nu een stuk lopen voor het weggooien van de zakkken met restafval in gemeenschappelijke container.
Ben zelf 71... Lees meer
Werd bijna van mijn sokken gereden door bestuurder vuilniswagen.
Stak over op kruispunt Schieweg en was halverwege zebrapad toen vrachtwagen vanuit richting Walenburgerweg links afsloeg op de Schieweg en rakelings langs me heen reed. Tijdstip ongeveer 10.35u
kenteken 02-blk-01
BRENG... Lees meer
Ieder jaar en zo ook weer vandaag liggen er in onze straat afgedankte kerstbomen op straat. Zeker met harde wind waaien die dan tussen de auto’s, met het risico op deuken, lakschade en dergelijke en niemand kijkt er naar om.... Lees meer
Voor de zoveelste keer bergen afval rond gemeenschappelijke container, sinds we hier geen eigen containers meer hebben in de Oude Raadhuislaan.
Situatie is echt onhoudbaar.
Vuilniswagens van 3 bedrijven rijden er rond. Voor iedere winkel 1, dus 3 keer meer wagens door... Lees meer
goedemorgen vanmorgen werden onze vuilnisbakken geleegd.
en ik ging mijn bak terug zetten en ze waren nog bezig met legen.
nu viel er wat plastic en papier uit een bak en de medewerker stapte er gewoon over heen en liet het ook... Lees meer
Een bezorger van PostNL had zijn auto redelijk netjes op de stoep geparkeerd, maar de vuilniswagen kon er net niet door. In plaats van achteruit te rijden, of even te wachten. Besloot de roteb chauffeur zijn claxon in te... Lees meer
Verplicht omschakelen naar afvalscheiding. Resultaat: Kosten gaan omhoog, je moet er zelf veel meer doen om je afval kwijt te raken en je krijgt bericht over voorlichting met een datum die al voorbij is.
Zeer slechte beurt, werkt niet om... Lees meer
In de Quakstraat worden de vuil conteners vanaf vrijdag tot woensdag NIET geleegd daar door komt er eeen ophoping van zakken voor de bakken te liggen zo dat onze buurt door de ROTEB een achterbuurt word gemaakt is... Lees meer
2 Bovengrondse afvalbakken op de hoek van de Bloklandstraat en 1e Pijnackerstraat in het Oude Noorden worden al weken niet geleegd. Nu liggen er ook veel vuilniszakken en andere rommel op straat naast die grote bakken!!! Lees meer
Ondergrondse container wordt niet geleegd als het nodig is en op andere dagen komt men 3x per dag legen terwijl het niet nodig is. Moet heel vaak de wijk in om mijn vuil kwijt te kunnen. Nu wederom melding gemaakt... Lees meer