mijn container sta voor mijn deur en is niet meegenomen
zijn al drie weken dat vuilcontainer niet is opgehaald Lees meer
Ik heb een klacht ingediend met nummer 3278750
er liggen gebroken flessen op de rijstraat (parallel) dus hier kan geen auto of fietser meer door.
De Roteb heeft dit gewoon laten leggen het lijkt mij toch dat er wel een bezem en... Lees meer
Ik heb al een keer of wat dit jaar over het schoon houden van de straat er word eens in de maand met een bezemwagen door de straat op volle snelheid gereden om de straat schoon te vegen maar alles... Lees meer
Ik dien nu voor de vijfde keer deze klacht over het niet legen van de container. Hij staat op de endenburg tussen de nummers 1820. Het rare is dat de container die op de hoek van de drakenburg endenburg wel... Lees meer
In de container ruimte aan de Kaapstraat 21-119 worden de containers zo neergezet, dat de bewoners niet erbij kunnen. Deze week is door de Roteb het in de ruimte geplaatste grofvuil vlak voor de linker deur gezet, de containers staan... Lees meer
Ik wou net me vuil weggooien maar die container zit volgens míjn op slot Lees meer
Gisteren is onze bak als enige niet geleegd ( denk vergeten) misch mogelijk dat hij alsnog geleegd kan wordenivm stank Lees meer
Afval bak is als enige in de straat niet geleegd
Waarschijnlijk vergeten
Aub nog legen hij staat nog aan de straat zit kattenbaksteentjes in dat gaat anders stinken Lees meer
Vanmorgen om 7.35 en om 7.37twee keer op fiets in gevaar gekomen door domme acties van chauffeurs van pick-up wagens van de Roteb. De eerste stond op fietspad Vondelweg voor de rotonde. Daar stond op fietspad een wagen en de... Lees meer
goede morgen.
vraag is of er nog een derde kliko voor restafval in het verschiet zit.
Ik woon op Ellemare 6 en moet nu een stuk lopen voor het weggooien van de zakkken met restafval in gemeenschappelijke container.
Ben zelf 71... Lees meer