wij runnen cafe hensepeter op de nieuwe binnenweg 184 in rotterdam.
we zijn een aantal jaren geledenvoor ons lege glaswerk overgestapt op de retourette (binnenweg) altijd goedgegaan echter sinds een paar weken(5)komt er niemand meer langs en zijn wij genoodzaakt... Lees meer
Vandaag 5 september 2018 is onze container met restafval niet geleegd, de rest van de straat wel Lees meer
Vandaag vrijdag 31 augustus is onze restafvalbak NIET geleegd terwijl deze elke 2 weken aan de straat staat. Bij de buren en overburen is het afval wel opgehaald Lees meer
Zo juist om ongeveer 19:05uur denderde een bestuurder van een vuilniswagen van de roteb met het volgende kenteken 52-bdf-7 met een rot vaart over de rusthoflaan waar ten midden van de weg een speelplaats voor kinderen is om het feest... Lees meer
Op dinsdag 28-8-18 gisteren dus hadden hier op de Nabuccostraat te Hoogvliet de gft bakken geleegd moeten worden!
Is al vaker gebeurt ook met de blauwe papierbak.
Hoop dat de Roteb dit nog even komt doen! Lees meer
Op woensdag, 29 augustus is mijn goencontainer niet geleegd, terwijl de andere containers wel geleegd blijken.. Lees meer
op 24 aug was bij ons de leegdag voor de blauwe papiercontainer. Op de Aper Bouwmankade is geen enkele bak geleegd. Lees meer
Op de keyenburg kan je zeker al 4dagen je afval niet kwijt zakken worden ernaast gezet maar gelijk opengereten door de meeuwen en eksters dr stank is niet te harden. En zijn ook al ratten gesignaleerd. Lees meer
Een aantal maanden is in de Bergsonstraat één-richting verkeer van kracht. Geregeld rijden de wagens van de Roteb die ondergrondse containers legen tegen de rijrichting in. Als dit door blijft gaan dan ga ik de nummers noteren en aan de... Lees meer
Herhaaldelijk moeten bellen wegens naastplaatsing vij de vuilcontainer voormijn tandprothetische praktijk. Lees meer