Klacht: Roepnaam op ticket in plaats van eerste naam uit paspoort, niet te wijzigen. Nieuw ticket kopen

op 27 juli 2016 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Bij het nakijken van de vliegtickets naar Nairobi via Turkish Airlines, blijkt dat de roepnaam op het ticket geplaatst is ipv de eerste naam uit het paspoort. Er zijn nog geen gegevens doorgegeven mbt paspoortnummer en dergelijke, maar een wijziging van de naam op het ticket is niet mogelijk. Annuleren is de enige optie. Daarvan krijgen we 70 euro terug terwijl het 540 euro heeft gekost. Killroy rekent zelf 30 euro voor het verkopen van dit ticket, terwijl het niet duidelijk aangegeven stond bij het boeken. Ook is het raar dat Turkish Airlines niet tegen betaling de naam op het ticket wil veranderen. Erg slechte service! Nu moet er een nieuw ticket geboekt worden. Nooit weer met deze maatschappij. Ook de service van Killroy valt erg tegen, er is 1 email gestuurd, waarop respons een afwijzing. Terwijl ze wel reklame maken voor goede service en de mogelijkheid voor het wijzigen van de naam op het ticket tegen betaling.

Een naamswijziging op het ticket, zodat de reis door kan gaan

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over turkish airlines

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over turkish airlines nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marjjel