Klacht: Vierde herinnering terwijl nooit eerder rekening ontvangen

M Van Den Bogert op 29 juni 2023 over Riverty in de categorie Betalingsdiensten

Alleen een bevestiging mail ontvangen van bestelling op 3/5/2023
Daarna nooit een rekening ontvangen laat staan een 1e,2e of 3e betalings herinnering
Vandaag als eerste van hun over de post een vierde herinnering met dubbele incasso kosten
Na telefonisch contact wat een welles nietes spelletje word want in hun computer staat dat ik de mails ontvangen heb kan ik dus niet anders dan betalen
Wat een waardeloos bedrijf

Incasso kosten niet betalen
Omdat ik nooit een rekening heb ontvangen en er binnen 1.5 maand al dubbele incasso kosten geheel onterecht in rekening worden gebracht

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Riverty over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Riverty in behandeling genomen

Bericht van Riverty

7 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen. Wij kunnen en mogen op deze site niet verder inhoudelijk ingaan op de zaak vanwege de privacywetgeving. Voor verdere informatie verzoeken wij u telefonisch (020 – 7 230 270) contact met ons op te nemen of een e-mail te sturen via [email protected]. Met vriendelijke groet, Riverty

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Riverty een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Riverty

Heeft op 30 juni 2023 om 15:37 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Riverty

M Van Den Bogert

Heeft op 05 juli 2023 om 17:48 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Ze hebben helemaal niks opgelost
Blijven erbij dat ze mij mails hebben gestuurd

Alle klachten die gemeld zijn door M Van Den Bogert