Klacht: verkeerd

juliusdegoede op 29 november 2020 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Reviva has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 29 november 2020
Reactie van het bedrijf:

Het bedrijf heeft de oplossing alleen met de klager gedeeld.

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Reviva
Status Opgelost
Datum 29 november 2020

Een klant heeft een modem besteld bij KPN, maar ontving op de afgesproken dag geen levering. KPN informeerde dat de bezorger het pakket had teruggestuurd omdat het geweigerd was, en ook de tweede levering vond niet plaats. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Van KPN bestelde ik een modem. Op de afgesproken dag kwam niks. KPN meldde dat de bezorger het had teruggestuurd wegens geweigerd. Er zou een nieuwe komen, weer niks.

Gewenste Oplossing:

Als ik krijg wat ik heb besteld.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 29 november 2020 om 10:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

juliusdegoede

Heeft op 30 november 2020 om 09:34 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dit is geen oplossing. Alleen een ander de schuld geven.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM