Klachten over Reviva

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post. Bovenaan deze pagina staat het aantal... Lees meer >

100% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 3 van 10 Koeriersbedrijven en post

100%
3.5 /10
173 stemmen
173

Telefoon

Klacht van op 13 januari 2019 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

2 keer mijn telefoon niet kunnen ontvangen bij reviva rotterdam. Eerste keer gewoon weggereden door een verkeerd telefoonnummer die is ontvangen van tele2 en de tweede keer door een extra voorletter die niet is vermeld. Na het aanpassen van de... Lees meer

Compliment van Rene_E op 13 september 2018 over Reviva

Uiteindelijk heeft Reviva dit netjes opgelost.

Compliment van Tessavanbalen op 12 juli 2018 over Reviva

Top! Ben blij met deze oplossing! Is het dan heel misschien nog mogelijk het bezorgadres te wijzigen of dat niet? :-)

Compliment van Dennis 95 op 24 mei 2018 over Reviva

ik hoop dat deze afspraak wel goed gaat

Compliment van @Whiskey66 op 24 mei 2018 over Reviva

Heel hartelijk dank OPD voor alle moeite en de geboden oplossing

Compliment van tanjapenterman@gmail.com op 10 mei 2018 over Reviva

Dank u voor uw snelle reactie en de bijbehorende excuses, het doet goed dat u onze klacht serieus neemt. Met vriendelijke groet

Compliment van Arien1981 op 15 maart 2018 over Reviva

Na in eerste instantie slechte communicatie, is het hopelijk nu netjes opglost

Compliment van RickBilbao op 28 januari 2018 over Reviva

Ik ben er een extra zaterdag voor thuis moeten blijven, maar toch fijn dat ik mijn pakket uiteindelijk in handen heb.

Compliment van Johankortenschijl op 28 december 2017 over Reviva

Ik dank u voor deze snelle oplossing.

Met Vriendelijke Groet,

Johan Kortenschijl

Compliment van Anjaisboos op 18 december 2017 over Reviva

Late reactie de volgende dag en div. telefoontjes van mijn kant later die mij geen goede oplossing boden of belofte van terugbellen niet nakwamen en ook niet vertelden over een ongeluk, ben ik met dit antwoord tevreden!