Klacht: Telefoon levering

Nancyniekolaas op 25 oktober 2013 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Reviva has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 28 december 2016
Reactie van het bedrijf:

Het bedrijf heeft de oplossing alleen met de klager gedeeld.

Bedrijf Reviva
Status Opgelost
Datum 25 oktober 2013

Een klant van Reviva heeft een klacht ingediend over de levering van zijn telefoon, die op de afgesproken dag niet is aangekomen. Na meerdere telefoontjes bleek dat het pakket niet was meegenomen en de klant hoopt nu op een oplossing voor maandag. De communicatie vanuit het bedrijf werd als onvoldoende ervaren.

Mijn Klacht:

Vandaag zou mijn telefoon geleverd worden. Maar helaas na twee telefoontjes te hebben gepleegd schijnt mijn pakketje niet mee genomen te zijn. Morgen zitten ze vol nu hopen dat ze maandag wel tijd voor me hebben. Buiten alles niks gehoord te hebben van hun! Slechte zaak

Gewenste Oplossing:

Zaterdag leveren en een plekje vrij maken desnoods eind van de dag

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 28 december 2016 om 14:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM