Klacht: Slechte service online pakket dienst

mardle op 13 juni 2012 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Reviva has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 27 december 2016
Reactie van het bedrijf:

Het bedrijf heeft de oplossing alleen met de klager gedeeld.

Bedrijf Reviva
Status Opgelost
Datum 13 juni 2012

Een klant van Reviva ervaart teleurstelling over de communicatie van de online pakketdienst. Hoewel er was afgesproken dat er ruim van tevoren gebeld zou worden, ontving de klant slechts 10 minuten voor aankomst een telefoontje. De bezorger weigerde te wachten, wat leidde tot annulering van de bestelling.

Mijn Klacht:

Online pakket dienst zou mij ruim van te voren bellen voor ongeveer de precieze tijd dat die zou komen.

Echter 10 minuten voor aanvang belt die op dat die rond 13:00 er is , ik zei kan er zijn rond 13:05.
Echter kom ik aan kaartje in de bus, mijn dochter die thuis was zei de bezorger had geen tijd om 5 minuten te wachten.

Dan hadden hun eerder moeten bellen zoals afgesproken was.
Heb de GSM gelijkt geannuleerd bij Hollandse nieuwe.

Gewenste Oplossing:

Dat online pakket dienst normaal te werk gaat en meer beleefde werknemers in dienst neemt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 27 december 2016 om 16:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM