Klacht: Slechte service

Koelma op 04 september 2013 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Reviva has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 28 december 2016
Reactie van het bedrijf:

Het bedrijf heeft de oplossing alleen met de klager gedeeld.

Bedrijf Reviva
Status Opgelost
Datum 4 september 2013

Een klant heeft klachten over de service van Reviva, waarbij afspraken voor de online pakketdienst niet worden nagekomen. Er wordt aangegeven dat er problemen zijn met de planning en dat de communicatie met de klantenservice onvriendelijk en ondeskundig is. De klant voelt zich benadeeld door de gebrekkige logistieke organisatie van het bedrijf.

Mijn Klacht:

De online pakket dienst komt nimmer de afspraken na. Ze kunnen daar niet plannen. Ze ‘vergeten’ de bestelling mee te geven aan een chauffer en bellen vervolgens op dat er een systeemfout is. De medewerkster aan de telefoon was erg onvriendelijk en ondeskundig. Het is volgens mij een organisatie die alles vanaf een keukentafel wil organiseren, maar totaal geen logistieke kennis heeft. Er jammer dat de klanten hiervan de dupe worden.

Gewenste Oplossing:

Afspraken nakomen en beter plannen (niet in blokken van 4 uren maar op het uur nauwkeurig)

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 28 december 2016 om 09:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM