Klacht: Pakket voor de tweede keer niet geleverd !

Pipri op 27 november 2012 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Reviva has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 27 december 2016
Reactie van het bedrijf:

Het bedrijf heeft de oplossing alleen met de klager gedeeld.

Bedrijf Reviva
Status Opgelost
Datum 27 november 2012

Een klant heeft herhaaldelijk problemen ondervonden met de levering van zijn telefoon door Reviva. Na twee gemiste afspraken, waarbij de koerier niet is verschenen ondanks bevestigingen, uit de klant zijn frustratie over de onbetrouwbaarheid van de service. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Ik heb mijn telefoon voor de tweede keer niet geleverd gekregen ! Eerste keer moest hij op een vrijdag komen, de koerier belt of hij eerder kan komen waarop ik nee zeg want ik had momenteel stage .. Ik bel dan naar OPD om zeker te weten of hij wel vanavond komt : “Je staat nog op de planning”. Maar zoals ik verwachte is hij niet gekomen ! Oke , geen stress , nieuwe afspraak gemaakt voor maandag .. En WEER niet gekomen ! Ik begrijp dit niet , vind het een stelletje ongeregeld !

Gewenste Oplossing:

Hi moet geen gebruik meer maken van Online Pakket Dienst , teveel klachten , teveel miscommunicatie ! 1 pot nat dus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 27 december 2016 om 17:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM