Klacht: onvriendelijke klantservice OPD

martina smits op 17 september 2014 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Reviva has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 28 december 2016
Reactie van het bedrijf:

Het bedrijf heeft de oplossing alleen met de klager gedeeld.

Bedrijf Reviva
Status Opgelost
Datum 17 september 2014

Een klant heeft een negatieve ervaring gehad met de klantservice van OPD, die verantwoordelijk was voor de levering van een KPN simkaart. Ondanks dat de klant de middag vrij had genomen om te wachten op de bezorging, ontving hij een e-mail dat de bezorging niet was gelukt. De klant voelde zich niet serieus genomen en had moeite om contact op te nemen met de klantenservice.

Mijn Klacht:

opd zou vanmiddag (een prachtige zomerse septembermiddag) tussen 15 en 18 uur mijn nieuwe kpn simkaart leveren. Dus neem ik de middag vrij en wacht, en wacht en wacht. Om 16.17 krijg ik een email dat de bezorgdienst niet in staat was geweest om te bezorgen en ik een nieuwe afspraak moest maken. Flauwekul, ik zat achter de voordeur en de bel deed het, mijn naam en huisnr staan duidelijk op de deur: ging de bezorger soms liever een biertje drinken? Ik reageer direct op de mail, maarja: noreply. Na eindeloos bellen met kpn kom ik in de wachtstand bij OPD, kost xx cent per minuut. Inmiddels 1715uur. Erg vervelend dat u een middag vrij heeft genomen, wanneer kunnen we weer leveren? Ik antwoord dat dat alleen vandaag kan, tot ’s avonds laat andere dagen moet ik werken en bovendien heb ik het produkt per direct nodig. Dat is helaas niet mogelijk, u moet een nieuwe afspraak maken. Moet ik dan weer een middag vrij nemen, dat ben ik namelijk niet van plan. Kunt u de pakketdienst niet even terugsturen, het is immers nog binnen de geblokte tijd? Kunt u het anders niet morgen avonds of heel vroeg ’s ochtends bezorgen? De mevrouw aan de andere kant toont onbegrip voor mijn situatie en vindt dat ik mijzelf herhaal. Ik vraag haar, of de last van deze vergissing van de OPD dan bij de klant moet liggen|? Kan de OPD mij misschien enigszins tegemoetkomen? Zij wil mijn doorvragen duidelijk niet aanhoren. Ik heb er genpoeg van en zeg haar dat ik mijn bestelling bij KPN ga afzeggen en niet meer van de diensten van OPD gebruik wens te maken.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van mijn vakantie-uren, plus de gemaakte telefoonkosten met OPD (ca 10 minuten).

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 28 december 2016 om 10:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM